Välkommen Theo

Här är sista bilden hemma, 3 dagar innan Theo kommer till världen. Alicia sitter och myser framför TV:n.



Här är 45min efter förlossningen och Theo får hjälp med att vidga sina lungor med luft på barnIVA.


Här har jag kommit tillbaka från operationen och får hålla Theo för första gången fyra timmar efter han kommit till världen.


Pappa Pierre med minstingen


Farmor på besök


Samt faster Pia


Theo med Pierres kompis Casper


Sover......


Här är Theo inte så nöjd då jag tagit bort värmen ifrån täcket....


Blommor från mormor till familjen

Kommentarer
Postat av: Fam Angermund. Farbror och Faster

Vilken otroligt söt kille! Jättegrattis till er! Jag tycker att du har en skit snygg tunika på första bilden:)Hoppas vi ses snart och att det funkar för er att komma på Sebbes student! Många kramar till er alla 7 plus hundar!

2009-05-07 @ 09:54:37
URL: http://biggepojken.blogg.se/
Postat av: Tina

grattis sussie till den lille! kram!

2009-05-09 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0